MyNet

  • Jednostavna i brza plaćanja
  • Pristup Vašim financijama od 0 do 24
  • Obavljanje transakcija bilo gdje na svijetu
Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr

Za pristup elektroničkom bankarstvu potrebno Vam je računalo, HW token ili  SW token na Vašem pametnom telefonu i pristup internetu (kod kuće, na poslu, na putu, u Internet caffe-u, u hotelu, na mobilnom telefonu i sl.).

MyNet usluga Vam omogućuje:

  • kunska plaćanja na području RH
  • plaćanje u EUR izvan područja RH
  • pregled stanja i prometa po svim računima, štednim ulozima, oročenim depozitima, kreditima, trajnim nalozima, kreditnim karticama, itd.
  • zadavanje platnih naloga s datumom valute unaprijed
  • povoljnije naknade za usluge platnog prometa
  • kupoprodaju deviza
  • arhiva i ispis svih naloga

Podržani operativni sustavi:

  • Windows 7
  • Windows 8.x
  • Windows 10
  • Mac OS
  • Linux

​​​​​Podržani internet preglednici (preporučeno zadnja verzija):

  • Internet Explorer
  • Microsoft Edge
  • Google Chrome
  • Apple Safari
  • Mozilla Fire Fox
  • Opera

Acrobat Reader (preporučeno zadnja verzija)


JAVA (preporučeno zadnja verzija)

Sigurnost aplikacije MyNet jamči činjenica da pristup svim funkcionalnostima i financijskim podacima nije moguć bez lozinke koju znate samo Vi i generiranog OTP (OneTimePassword-a) kojeg generira autentifikacijski/ autorizacijski uređaj kojeg posjedujete samo Vi.

Hardverski (HW)  i Softverski (SW) token su autentifikacijski/ autorizacijski uređaji koji osiguravaju autorizirani pristup uslugama te digitalno potpisivanje financijskih transakcija. Molimo Vas da autentifikacijski/ autorizacijski uređaj brižno čuvate kao i tajnost korisničkog imena, lozinke i PIN-a.

Ukoliko posumnjate da je netko saznao Vašu lozinku može ju u svakom trenutku promijeniti.

Ukoliko izgubite mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija SW token ili izgubite HW token molimo Vas da o tome što prije obavijestite Banku putem telefona ili e-maila na niže navedene kontakte. Banka će u tom slučaju blokirati pristup online uslugama. U neradno vrijeme Banke molimo Vas da sami blokirate pristup na način da 4 puta uzastopce unesete krivu lozinku ili OTP.

Povjerljivi se sadržaji općenito nastoje zaštititi od neautoriziranih osoba na način da se šifriraju. Pošiljatelj šifrira sadržaj poruke prije njena slanja, a primatelj je dešifrira po primitku. Eventualne treće osobe na mreži mogu vidjeti samo šifrirane podatke. Osim zaštite tajnosti sadržaja, sustavi za šifriranje poruka upotrebljavaju se i radi utvrđivanja identiteta sugovornika te radi sprječavanja neovlaštene izmjene sadržaja.

U Web-sustavima koriste se algoritmi u konkretnim proizvodima za zaštitu podataka tijekom prolaska Internetom. Jedan od njih je Secure Socket Layer (SSL) kojeg koristi i naša Banka. Razvijen je i sustav Transport Layer Security (TLS) pomoću kojeg se nastoje riješiti problemi vezani uz sigurnost. Protokol HTTP nadovezuje se na sigurnosni sloj TLS i obično se naziva HTTPS ili Secure HTTP.

Kontakt:

T: 0800 257-257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555​​​​​​​​​​​​​​
E: podrska@bks.hr

Online sigurnost

Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr