Brinemo o zaštiti vaših podataka
Vaša sigurnost naš je glavni prioritet – zato se oslanjamo na najnovije sigurnosne standarde u MyNet-u i BizzNet-u kako bismo vam pružili sigurno i zaštićeno iskustvo online bankarstva.
Aktualno: nove phising kampanje
Banke bilježe povećani broj zlonamjernih pokušaja prijevara svojih klijenata u kojima kriminalci nastoje putem elektroničke pošte i drugih kanala komunikacije vjerodostojno imitirati banke. Posljednjih nekoliko dana aktivne su phishing kampanje koje ciljaju klijente hrvatskih banaka radi ostvarivanja financijske koristi i krađe podataka. Pokušaji prijevara najčešće se odvijaju putem lažne elektroničke pošte, SMS poruka i lažnih internetskih stranica, a sve je popraćeno zlonamjernim, sofisticiranim i vjerodostojnim korištenjem vizualnog identiteta banaka. Cilj kriminalaca je preuzimanje tajnih podataka klijenata banke poput korisničkog imena i zaporke, broja tokena i njegove jednokratne zaporke za prijavu na digitalne usluge banke, odnosno preuzimanje tajnih podataka kartica CVC/CVV broja (koji se nalazi na poleđini kartice i predstavlja sigurnosni kod kartice) kako bi ostvarili neovlašteni pristup bankarskim aplikacijama potencijalne žrtve te pribavili protupravnu imovinsku korist.
Zaštitite se od kibernetičkih prijevara
Kao i kod većine problema kibernetičke sigurnosti, svjesnost je najbolja zaštita: Budite oprezni s e-porukama nepoznatih pošiljatelja, posebno s poveznicama i privitcima datoteka. Nemojte prebacivati novac nepoznatim osobama. Povećane pravopisne pogreške i nedosljednosti u adresama e-pošte dobar su pokazatelj za prepoznavanje sumnjivih e-poruka. Ako ste već otkrili svoje podatke za prijavu na lažnoj web stranici, trebali biste brzo djelovati: Promijenite PIN na svojoj MyNet/ BizzNet aplikaciji. Provjerite stanje i zaduženja na računu. Obratite se svom voditelju poslovnog odnosa ili centru za korisničku podršku.