Preskoči na glavni sadržaj

Prijava nepravilnosti

BKS Bank ulaže trajne napore u pravovremeno otkrivanje i otklanjanje nepravilnosti u radu kako bi zaštitila svoje klijente, zaposlenike i poslovne partnere te očuvala svoj ugled i integritet.

Stoga ohrabrujemo svoje zaposlenike da u slučaju povrede pravila, protuzakonitih radnji ili prijevara podnesu povjerljivu i, po želji, anonimnu prijavu.

U tu svrhu je BKS Bank ustanovila sustav za prijavu nepravilnosti koji zaposlenicima i ostalim (ugovorno) povezanim poslovnim partnerima omogućuje anonimno podnošenje opravdane sumnje u neki od niže navedenih prijestupa, uz osiguranu zaštitu prijavitelja od negativnih posljedica.

Kako se podnosi prijava?

Putem internetske platforme BKS Integrity Line moguće je 24 sata na dan anonimno prijaviti prijestupe ili postaviti pitanja o potencijalnim prijestupima. Djelatnika Ureda za prijavu nepravilnosti po vlastitom izboru možete kontaktirati i telefonskim putem ili zamoliti za razgovor u četiri oka. Kontakt možete ostvariti putem platforme.

Što se prijavljuje?

  • financijski kriminal (npr. prijevare, slučajevi mita i korupcije, pronevjere, povrede povjerenja, iznude ili pokušaj počinjenja takvim djela)

  • povredu zakona o bankama ili tržištu kapitala

  • sukob interesa izvan područja poslovanja vrijednosnim papirima

  • pranje novca i financiranje terorizma

  • zlouporaba ili krađa povjerljivih podataka o klijentima ili društvu

  • krađa imovine društva

  • ozbiljne povrede zaštite okoliša

Tko može podnijeti prijavu?

Naš sustav za prijavu nepravilnosti dostupan je svim osobama koje su profesionalno povezane s BKS bankom te su na taj način stekle informacije o prijestupima. To uključuje sadašnje i bivše zaposlenike, članove Nadzornog odbora, dobavljače, izvođače i ostale ugovorno povezane treće strane.

Klijente molimo da se sa svojim prijedlozima i prigovorima obrate Službi za rješavanje prigovora.

Prigovori klijenata zaprimljeni putem platforme BKS Integrity Line zbog tehničkih razloga ne mogu se proslijediti Službi za rješavanje prigovora.