Preskoči na glavni sadržaj

mBanka

S mBanka mobilnom aplikacijom uvijek možete pratiti svoje račune, kartice i vršiti plaćanja. Gdje god se nalazili, 24 sata dnevno imate pristup svim bankarskim funkcijama, inovativnim uslugama i praktičnim alatima. mBanka aplikacija nudi sveobuhvatnu zaštitu kroz visoke sigurnosne standarde.

Ženska pokaže pametni telefon z aplikacijo BKS - enostavno mobilno bančništvo

BKS mobilna aplikacija: vaša banka uvijek pri ruci.

Gdje god se nalazite, 24 sata dnevno. Potpuni pristup svim bankarskim funkcijama, inovativnim uslugama i praktičnim rješenjima – u zemlji i inozemstvu.

Trend potrošnje

Jednostavno praćenje troškova

Čitač 2D bar koda

Brzo i jednostavno skeniranje bar koda s naloga i izvršenje transakcije

Pronađite najbližu poslovnicu ili bankomat

Jednim klikom pronađite najbližu BKS Bank poslovnicu ili bankomat

Instant plaćanja

Trenutačna plaćanja uz besplatnu uslugu provjere primatelja plaćanja

Zwei Smartphones mit der BKS Bank App offen.
googleapple

Servisne funkcionalnosti aplikacije

Sigurnost korištenja

Sva komunikacija između mobilnog uređaja i gateway aplikacijskog poslužitelja zaštićena je korištenjem SSL/TLS kriptiranog protokola.

Pristup svim funkcionalnostima i financijskim podacima u aplikaciji mobilnog bankarstva odvija se putem zaštićenog kanala. Korisnik se u aplikaciju prijavljuje PIN-om ikojeg odabire prilikom prvog pokretanja aplikacije ili putem biometrije ukoliko to mobilni uređaj podržava. Podaci o PIN-u, biometriji, korisnikovim računima, transakcijama itd., ne čuvaju se na korisničkom telefonu.

Povezivanje aplikacije na Vaš pametni telefon i broj telefona (faktor posjedovanja) i pristup aplikaciji slobodnim odabirom PIN-a (faktor znanja) ili otiskom prsta/skenom lica (biometrijska autentifikacija) su dvije komponente koje osiguravaju 2 faktorsku provjeru autentičnosti prema PSD2 (Direktiva o usluzi plaćanja 2), RTS (Regulatorni tehnički standardi) i SCA (Jaka autentifikacija kupaca).

U slučaju da korisnik tri puta unese neispravan PIN, usluga mobilnog bankarstva će biti blokirana. U slučaju neaktivnosti korisnika nakon 5 minuta pokreće se automatska odjava klijentske aplikacije.

Gubitak mobilnog uređaja

mBanka usluga vezana je za mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija i unesen aktivacijski ključ. Prilikom promjene mobilnog telefona potrebno je zatražiti od Banke reaktivaciju usluge. U slučaju gubitka mobilnog telefona ili sumnje na zlouporabu PIN-a molimo Vas da što prije obavijestite Banku i zatražiti blokadu usluge.

Potrebna vam je podrška?

Slobodno nas kontaktirajte, bit će nam zadovoljstvo pomoći vam.

Mlada žena za laptopom – moderno online bankarstvo s BKS myNet.

MyNet

Sigurno i dostupno plaćanje u svakom trenutku.

Više o MyNetu

Skladištar upotrebljava tablet - digitalni procesi kod poslovanja s pravnim osobama

BizzNet

Dostupno i brzo plaćanje u svakom trenutku. Vaš BizzNet u novom dizajnu.

Više o BizzNet

Roka s pametnim telefonom pred rumenim ozadjem

smsUsluga

Uvijek informirani

Više o smsUsluga