mBanka
S mBanka mobilnom aplikacijom uvijek možete pratiti svoje račune, kartice i vršiti plaćanja. Gdje god se nalazili, 24 sata dnevno imate pristup svim bankarskim funkcijama, inovativnim uslugama i praktičnim alatima. mBanka aplikacija nudi sveobuhvatnu zaštitu kroz visoke sigurnosne standarde.

BKS mobilna aplikacija: vaša banka uvijek pri ruci.
Gdje god se nalazite, 24 sata dnevno. Potpuni pristup svim bankarskim funkcijama, inovativnim uslugama i praktičnim rješenjima – u zemlji i inozemstvu.
Trend potrošnje
Jednostavno praćenje troškova
Čitač 2D bar koda
Brzo i jednostavno skeniranje bar koda s naloga i izvršenje transakcije
Pronađite najbližu poslovnicu ili bankomat
Jednim klikom pronađite najbližu BKS Bank poslovnicu ili bankomat
Instant plaćanja
Trenutačna plaćanja uz besplatnu uslugu provjere primatelja plaćanja

Servisne funkcionalnosti aplikacije
Sigurnost korištenja
Sva komunikacija između mobilnog uređaja i gateway aplikacijskog poslužitelja zaštićena je korištenjem SSL/TLS kriptiranog protokola.
Pristup svim funkcionalnostima i financijskim podacima u aplikaciji mobilnog bankarstva odvija se putem zaštićenog kanala. Korisnik se u aplikaciju prijavljuje PIN-om ikojeg odabire prilikom prvog pokretanja aplikacije ili putem biometrije ukoliko to mobilni uređaj podržava. Podaci o PIN-u, biometriji, korisnikovim računima, transakcijama itd., ne čuvaju se na korisničkom telefonu.
Povezivanje aplikacije na Vaš pametni telefon i broj telefona (faktor posjedovanja) i pristup aplikaciji slobodnim odabirom PIN-a (faktor znanja) ili otiskom prsta/skenom lica (biometrijska autentifikacija) su dvije komponente koje osiguravaju 2 faktorsku provjeru autentičnosti prema PSD2 (Direktiva o usluzi plaćanja 2), RTS (Regulatorni tehnički standardi) i SCA (Jaka autentifikacija kupaca).
U slučaju da korisnik tri puta unese neispravan PIN, usluga mobilnog bankarstva će biti blokirana. U slučaju neaktivnosti korisnika nakon 5 minuta pokreće se automatska odjava klijentske aplikacije.
Gubitak mobilnog uređaja
mBanka usluga vezana je za mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija i unesen aktivacijski ključ. Prilikom promjene mobilnog telefona potrebno je zatražiti od Banke reaktivaciju usluge. U slučaju gubitka mobilnog telefona ili sumnje na zlouporabu PIN-a molimo Vas da što prije obavijestite Banku i zatražiti blokadu usluge.
Slobodno nas kontaktirajte, bit će nam zadovoljstvo pomoći vam.





