BKS mobile

  • Brz i jednostavan pristup Vašim financijama 0-24
  • Slikaj i plati funkcionalnost
Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr

BKS uslugu možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici ili putem elektroničkog bankarstva BKS Bank.

Instalaciju aplikacije možete preuzeti na sljedećim linkovima:

BKS m-banking – Android​​​​​​​

BKS m-banking – IOS

Bankarske usluge koje omogućuje BKS mobile:

  • Pregled stanja i prometa po svim Vašim računima
  • Pregled stanja i prometa po svim računima po kojima ste opunomoćeni
  • Pregled stanja i prometa kunskih i deviznih oročenja
  • Pregled podataka o kreditu
  • Unos domaćih i deviznih SEPA platnih naloga
  • Kupoprodaja deviza
  • Pregled i kontrola platnih naloga
  • Mogućnost kreiranja i storniranja naloga za budući datum valute
  • Informativni izračun rate kredita, kamate na depozit, konverzija valuta
  • Pronalaženje trenutne lokacije, popis bankomata i poslovnica s GPS koordinatama, navođenje do najbližeg bankomata/ poslovnice
  • "Slikaj i plati" opcija automatskog popunjavanja naloga čitanjem otisnutog digitalnog koda na nalogu za plaćanje​​​​​​​

Pametni telefon s mobilnom platformom:

  • Android 4.4.2 ili noviji
  • IOS (iPhone) 5.0 ili noviji

Za Android aplikacija je dostupna na Google Play-u

Za iOS aplikacija je dostupna na AppStore-u


Pristup Internetu s odgovarajućom podatkovnom tarifom

Sva komunikacija između mobilnog uređaja i gateway aplikacijskog poslužitelja zaštićena je korištenjem SSL/TLS kriptiranog protokola, a sam pristup osiguran standardnim metodama autentifikacije kao što su tokeni, Tan tablice, SMS autentifikacija,i sl.

Sigurnost aplikacije BKS mobile jamči činjenica da pristup svim funkcionalnostima i financijskim podacima u aplikaciji nije moguć bez PIN-a kojeg znate samo Vi ili otiska Vašeg prsta i generiranog One Time Password (OTP). PIN broj, podaci o korisniku, njegovim transakcijama i računima kao i svi financijski podaci u aplikaciji ne pohranjuju se na mobilnom uređaju ni u kojem obliku.

Povezivanje aplikacije na Vaš pametni telefon i broj telefona (faktor posjedovanja) i pristup aplikaciji slobodnim odabirom PIN-a (faktor znanja) ili otiskom prsta (biometrijska autentifikacija) su dvije komponente koje osiguravaju 2 faktorsku provjeru autentičnosti prema PSD2 (Direktiva o usluzi plaćanja 2), RTS (Regulatorni tehnički standardi) i SCA (Jaka autentifikacija kupaca).

U slučaju neaktivnosti korisnika nakon 5 minuta pokreće se automatska odjava klijentske aplikacije.

Gubitak mobilnog uređaja

BKS mobile usluga vezana je za mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija i unesen aktivacijski ključ. Prilikom promjene mobilnog telefona potrebno je zatražiti od Banke reaktivaciju usluge. U slučaju gubitka mobilnog telefona ili sumnje na zlouporabu PIN-a molimo Vas da što prije obavijestite Banku i zatražiti blokadu usluge.

Kontakt:

T: 0800 257-257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555​​​​​​​​​​​​​​
E: podrska@bks.hr

Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr