Mastercard Classic

  • Gotovina dostupna 24 sata na dan
  • Beskontaktna plaćanja do 100 Kn
  • 3D secure usluga
  • Osiguranje od nezgode i zlouporabe
Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr

Idealan uvod u svijet kreditnih kartica - Mastercard Classic.

podizanje gotovine na ATM-u i POS-u Da
plaćanje putem Internet trgovine Da
osiguranje od posljedica nesretnog slučaja Da
osiguranje od zlouporabe Da
putno zdravstveno osiguranje Ne
putno osiguranje Ne
Max. iznos podizanja gotovine na ATM-u ili POS-u unutar 1 dana 3.000 HRK
Max. iznos plaćanja/ podizanja gotovine na POS-u unutar 1 dana 10.000 HRK
Max. broj transakcija na ATM-u unutar 1 dana 7
Max. broj transakcija na POS-u unutar 1 dana 15
Upisnina 100,00 HRK
Godišnja članarina 150,00 HRK

Prilikom korištenja Maestro kartice za kupnju ili isplatu gotovine suglasnost za izvršenje transakcije i autorizaciju transakcije potvrđujete unosom PIN-a ili kod beskontaktnih transakcija prislanjanjem kartice na isplatni uređaj.

PIN je identifikacijski broj poznat isključivo Vama i ne smije biti dostupan trećim osobama. Nemojte odavati tajnost PIN-a, niti ga zapisivati na karticu ili na druge dokumente.

Kod online kupovine potrebno je unijeti podatke o kartici te sigurnosni troznamenkasti kod (CVV) s poleđine kartice. Vaše transakcije putem Interneta dodatno su zaštićene 3D secure uslugom.

Za korištenje ove usluge potrebno je prijaviti broj mobilnog telefona u sustav BKS Banke. Ako Vaš broj mobilnog telefona već postoji u bančinom sistemu i nije se u međuvremenu mijenjao, nije potrebna nikakva dodatna prijava.

Usluga se koristi na Internet prodajnim mjestima koja podržavaju Mastercard ID Check i/ili Verified by Visa Standard. OTP šestoznamenkasti broj se nakon potvrde transakcije ispisuje na zaslonu Vašeg mobilnog telefona te ga je potrebno unijeti kao posljednji korak autorizacije Vaše transakcije.

Gubitak ili krađu kartice molimo Vas bez odgode prijavite Banci ili EGCP centru na broj telefona naveden na poleđini kartice, a telefonsku obavijest o gubitku ili krađi odmah potvrdite i pisano. Nakon primitka obavijesti o nestanku kartice, Banka/EGCP vrši blokadu kartice.

Prijavu gubitka ili krađe kartice u uredovno vrijeme Banke možete dojaviti na:

T: 0800 257-257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555​​​​​​​
​​​​​​​​​​
E: podrska@bks.hr

U vrijeme kada Banka ne radi prijavu možete izvršiti i izravno na broj EGCP-a +385(0)1 4803-699 ili putem podrške za klijente 0800 257-257.​​

Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr