Preskoči na glavni sadržaj

Voditelj/-ica Poslovnice Rijeka (corporate&retail)

Upravo stvaramo novi tim u Rijeci i tražimo kandidata koji je spreman preuzeti aktivnu ulogu u njegovom oblikovanju te imati stvaran utjecaj na njegov rast i uspjeh!

Adresa
Poslovnica Rijeka - poslovanje s pravnim osobama
Mljekarski trg 3, 51000 Rijeka
Model radnog vremena
Puno radno vrijeme
Logo von B with us!

Simbol knjige sa slovima BKS.

Edukacije i razvoj

Zaposlenicima omogućavamo kontinuiranu edukaciju i program profesionalnog usavršavanja.

Simbol novčanika

Naknada troškova prijevoza

Zaposlenicima isplaćujemo naknadu prijevoza na posao i s posla.

Simbol kalendara.

Različiti oblici fleksibilnih radnih aranžmana

Naši zaposlenici mogu individualno odrediti svoje dnevno radno vrijeme, nejednako rasporediti radno vrijeme kroz dulji vremenski period itd.

Simbol roditelja s djetetom.

Briga o djeci

Pružamo potporu zaposlenicima u organiziranju skrbi za djecu tijekom školskih praznika.

Simbol ruke sa križom

Preventivna briga o zdravlju

Svi zaposlenici imaju dodatno zdravstveno osiguranje koje uključuje godišnji sistematski pregled i cijepljenje protiv gripe, fizikalnu terapiju i niz drugih zdravstvenih usluga. Svake godine provodimo preventivne programe zaštite zdravlja, organiziramo i predavanja u skladu s motom "Zdravi kroz banku".

Simbol razgovora, prikazan dvama oblačićima.

Otvorena komunikacija i visoko razvijena kolegijalna podrška

Razvijeni su kanali otvorene i direktne komunikacije na svim razinama te smo uveli tzv. “Razvojni dan” s ciljem unaprjeđenja određenih praksi vezanih uz upravljanje i komunikaciju. Organiziramo razne zajedničke aktivnosti u kojima naši zaposlenici rado sudjeluju (turniri, utrke, izleti).

Nudimo Vam poslovnu priliku vođenja naše restrukturirane Poslovnice u Rijeci i preuzimanja ključne uloge u njenom budućem razvoju te Vas pozivamo da nam se pridružite na poziciji Voditelj/-ica Poslovnice Rijeka (corporate&retail).

Zadaci i odgovornosti koje možete očekivati

  • Predlažete godišnji plana poslovanja Poslovnice u skladu s programom razvoja, strategijom i ciljanim tržištem Podružnice, te u suradnji s voditeljima drugih odjela zaduženih za trženja bankarskih i drugih financijskih usluga, poštujući ciljeve kreditnog rizika

  • Organizirate i nadzirete provedbu aktivnosti potrebnih za ostvarenje poslovnih ciljeva Poslovnice, te predlažete potrebne mjere

  • Predlažete poslovne i kreditne ovlasti voditeljima poslovnih odnosa i drugim zaposlenicima unutar Poslovnice i kontrolirate korištenja istih

  • Upravljate ukupnim portfeljom trenutnih i potencijalnih klijenata Poslovnice, organizirajući rad zaposlenika Poslovnice

  • Akvizirate klijente i prodajate proizvode Podružnice, uključujući marketinške aktivnosti

  • Odobravate kreditne zahtjeve ovisno o klijentovu statusu i politikama Podružnice, sukladno ovlastima

  • Brignete o cjelokupnoj kvaliteti odnosa između klijenata i Poslovnice

  • Organizirate i nadzirete poslove vezane uz: otvaranje računa i promjena po računima, ugovaranje e-bankarstva i drugih usluga, gotovinske transakcije i platni promet (djelomično) za fizičke i pravne osobe (“šalter“)

  • Upravljate i vodite zaposlenike Poslovnice kroz edukaciju i savjetovanje, definirate individualne ciljeve zaposlenika, upravljate njihovim zalaganjem, radnim vremenom i učinkovitošću, itd.

  • Osiguravate kontinuitet rada Poslovnice kroz reguliranje zajedničkog rada/suradnje, raspodjelu zadataka, osiguravanje zamjena, planiranje godišnjih odmora, itd.

Čime nas možete inspirirati

  • Završili ste diplomski studij ekonomskog usmjerenja te imate izrazita stručna znanja i kompetencije iz područja financijskih analiza i izvješća, računovodstva, upravljanja rizicima i sl.

  • Imate min 5 godine radnog iskustva u bankarskom sektoru, u poslovanju s pravnim (dominantno) i fizičkim osobama

  • Imate izražene komunikacijske, prezentacijske i pregovaračke vještine, bogatu mrežu kontakata, te ste u regionalnim poduzetničkim krugovima prepozanati kao kompetentan sugovornik i partner

  • Posjedujete visoke moralne i pravne standarde te vještine upravljanja ljudima. Uživate voditi tim i dalje ga razvijat. Vidite sebe kao dinamičnog voditelja s proaktivnim karakterom i izraženom samomotivacijom

  • Izvrsno se služite engleskim jezikom (u govoru i pismu).

Ako ste zainteresirani za navedenu poziciju te ispunjavate navedene uvjete, pozivamo Vas da se pridružite našem timu, te svoju ponudu i životopis dostavite prijavom na e-mail: zaposljavanje@bks.hr.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti stručnjakinji za upravljanje ljudskim resursima na broj telefona 051 353 544.