Voditelj/-ica Poslovnice Rijeka (corporate&retail)
Upravo stvaramo novi tim u Rijeci i tražimo kandidata koji je spreman preuzeti aktivnu ulogu u njegovom oblikovanju te imati stvaran utjecaj na njegov rast i uspjeh!

Edukacije i razvoj
Zaposlenicima omogućavamo kontinuiranu edukaciju i program profesionalnog usavršavanja.
Naknada troškova prijevoza
Zaposlenicima isplaćujemo naknadu prijevoza na posao i s posla.
Različiti oblici fleksibilnih radnih aranžmana
Naši zaposlenici mogu individualno odrediti svoje dnevno radno vrijeme, nejednako rasporediti radno vrijeme kroz dulji vremenski period itd.
Briga o djeci
Pružamo potporu zaposlenicima u organiziranju skrbi za djecu tijekom školskih praznika.
Preventivna briga o zdravlju
Svi zaposlenici imaju dodatno zdravstveno osiguranje koje uključuje godišnji sistematski pregled i cijepljenje protiv gripe, fizikalnu terapiju i niz drugih zdravstvenih usluga. Svake godine provodimo preventivne programe zaštite zdravlja, organiziramo i predavanja u skladu s motom "Zdravi kroz banku".
Otvorena komunikacija i visoko razvijena kolegijalna podrška
Razvijeni su kanali otvorene i direktne komunikacije na svim razinama te smo uveli tzv. “Razvojni dan” s ciljem unaprjeđenja određenih praksi vezanih uz upravljanje i komunikaciju. Organiziramo razne zajedničke aktivnosti u kojima naši zaposlenici rado sudjeluju (turniri, utrke, izleti).
Nudimo Vam poslovnu priliku vođenja naše restrukturirane Poslovnice u Rijeci i preuzimanja ključne uloge u njenom budućem razvoju te Vas pozivamo da nam se pridružite na poziciji Voditelj/-ica Poslovnice Rijeka (corporate&retail).
Zadaci i odgovornosti koje možete očekivati
Predlažete godišnji plana poslovanja Poslovnice u skladu s programom razvoja, strategijom i ciljanim tržištem Podružnice, te u suradnji s voditeljima drugih odjela zaduženih za trženja bankarskih i drugih financijskih usluga, poštujući ciljeve kreditnog rizika
Organizirate i nadzirete provedbu aktivnosti potrebnih za ostvarenje poslovnih ciljeva Poslovnice, te predlažete potrebne mjere
Predlažete poslovne i kreditne ovlasti voditeljima poslovnih odnosa i drugim zaposlenicima unutar Poslovnice i kontrolirate korištenja istih
Upravljate ukupnim portfeljom trenutnih i potencijalnih klijenata Poslovnice, organizirajući rad zaposlenika Poslovnice
Akvizirate klijente i prodajate proizvode Podružnice, uključujući marketinške aktivnosti
Odobravate kreditne zahtjeve ovisno o klijentovu statusu i politikama Podružnice, sukladno ovlastima
Brignete o cjelokupnoj kvaliteti odnosa između klijenata i Poslovnice
Organizirate i nadzirete poslove vezane uz: otvaranje računa i promjena po računima, ugovaranje e-bankarstva i drugih usluga, gotovinske transakcije i platni promet (djelomično) za fizičke i pravne osobe (“šalter“)
Upravljate i vodite zaposlenike Poslovnice kroz edukaciju i savjetovanje, definirate individualne ciljeve zaposlenika, upravljate njihovim zalaganjem, radnim vremenom i učinkovitošću, itd.
Osiguravate kontinuitet rada Poslovnice kroz reguliranje zajedničkog rada/suradnje, raspodjelu zadataka, osiguravanje zamjena, planiranje godišnjih odmora, itd.
Čime nas možete inspirirati
Završili ste diplomski studij ekonomskog usmjerenja te imate izrazita stručna znanja i kompetencije iz područja financijskih analiza i izvješća, računovodstva, upravljanja rizicima i sl.
Imate min 5 godine radnog iskustva u bankarskom sektoru, u poslovanju s pravnim (dominantno) i fizičkim osobama
Imate izražene komunikacijske, prezentacijske i pregovaračke vještine, bogatu mrežu kontakata, te ste u regionalnim poduzetničkim krugovima prepozanati kao kompetentan sugovornik i partner
Posjedujete visoke moralne i pravne standarde te vještine upravljanja ljudima. Uživate voditi tim i dalje ga razvijat. Vidite sebe kao dinamičnog voditelja s proaktivnim karakterom i izraženom samomotivacijom
Izvrsno se služite engleskim jezikom (u govoru i pismu).
Ako ste zainteresirani za navedenu poziciju te ispunjavate navedene uvjete, pozivamo Vas da se pridružite našem timu, te svoju ponudu i životopis dostavite prijavom na e-mail: zaposljavanje@bks.hr.
Za sve dodatne informacije možete se obratiti stručnjakinji za upravljanje ljudskim resursima na broj telefona 051 353 544.