Maestro Business debitna kartica

  • Gotovina dostupna 24 sata na dan
  • Beskontaktna plaćanja
  • 3D secure usluga
Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr

Maestro debitna kartica je međunarodno prihvaćena kartica koju možete koristiti na svim prodajnim i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu koja imaju istaknutu oznaku Maestro u okviru raspoloživih sredstava na pripadajućem računu.

Najvažnije prednosti korištenja BKS Maestro kartice su:

  • jednostavno i brzo podizanje gotovine 24 sata na dan
  • podizanje gotovine na bankomatima u zemlji i inozemstvu
  • plaćanje troškova i podizanje gotovine na POS uređajima u zemlji i inozemstvu
  • beskontaktna plaćanja do iznosa od 100 HRK
  • 3D secure usluga za plaćanja putem Interneta

Prilikom korištenja Maestro kartice za kupnju ili isplatu gotovine suglasnost za izvršenje transakcije i autorizaciju transakcije potvrđujete unosom PIN-a ili kod beskontaktnih transakcija prislanjanjem kartice na isplatni uređaj.

PIN je identifikacijski broj poznat isključivo Vama i ne smije biti dostupan trećim osobama. Nemojte odavati tajnost PIN-a, niti ga zapisivati na karticu ili na druge dokumente.

Kod online kupovine potrebno je unijeti podatke o kartici te sigurnosni troznamenkasti kod (CVV) s poleđine kartice. Vaše transakcije putem Interneta dodatno su zaštićene 3D secure uslugom.

Za korištenje ove usluge potrebno je prijaviti broj mobilnog telefona u sustav BKS Banke. Ako Vaš broj mobilnog telefona već postoji u bančinom sistemu i nije se u međuvremenu mijenjao, nije potrebna nikakva dodatna prijava.

Usluga se koristi na Internet prodajnim mjestima koja podržavaju Mastercard ID Check i/ili Verified by Visa Standard. OTP šestoznamenkasti broj se nakon potvrde transakcije ispisuje na zaslonu Vašeg mobilnog telefona te ga je potrebno unijeti kao posljednji korak autorizacije Vaše transakcije.

Gubitak ili krađu kartice molimo Vas bez odgode prijavite Banci ili EGCP centru na broj telefona naveden na poleđini kartice, a telefonsku obavijest o gubitku ili krađi odmah potvrdite i pisano. Nakon primitka obavijesti o nestanku kartice, Banka/EGCP vrši blokadu kartice.

Prijavu gubitka ili krađe kartice u uredovno vrijeme Banke možete dojaviti na:

T: 0800 257 257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353 555​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
E: podrska@bks.hr

U vrijeme kada Banka ne radi prijavu možete izvršiti i izravno na broj EGCP-a +385(0)1 4803699 ili putem podrške za klijente 0800 257 257.​​​​​​​​​

Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr