BKS online

  • Jednostavna i brza plaćanja
  • Pristup Vašim financijama od 0 – 24 bez dolaska u Banku​​​​​​​
  • Povoljnije naknade za usluge platnog prometa
Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr

Podržani operativni sustavi:

  • Windows 7
  • Windows 8.x
  • Windows 10
  • Mac OS
  • Linux

​​​​​​Raspoloživi USB port


Podržani internet preglednici:

  • Internet Explorer (preporučeno zadnja verzija)
  • Microsoft Edge (preporučeno zadnja verzija)
  • Google Chrome (preporučeno zadnja verzija)
  • Apple Safari (preporučeno zadnja verzija)

Acrobat Reader (preporučeno zadnja verzija)


JAVA (preporučeno zadnja verzija)


BKS online za pravne osobe svojim korisnicima omogućava:

  • ​​​​pregled stanja po transakcijskim računima
  • pregled prometa po transakcijskim računima
  • pregled i ispis izvoda po transakcijskim računima
  • plaćanje kunskih/ deviznih naloga
  • slanje zbrojnog naloga u SEPA (PAIN.001) formatu
  • preuzimanje izvadaka u SEPA (CAMT.053) formatu
  • istovremeno potpisivanje većeg broja naloga
  • pregled tečajne liste Banke i HNB-a
  • zadavanje naloga za plaćanje unaprijed uz mogućnost opoziva prije datuma izvršenja
  • trenutno provođenje plaćanja na račune drugih sudionika platnog prometa, a koji imaju otvoren račun u Banci
  • ugovaranje i izmjena trajnih naloga
  • ugovaranje mobilnog Bankarstva

Povjerljivi se sadržaji općenito nastoje zaštititi od neautoriziranih osoba na način da se šifriraju. Pošiljatelj šifrira sadržaj poruke prije njena slanja, a primatelj je dešifrira po primitku. Eventualne treće osobe na mreži mogu vidjeti samo šifrirane podatke. Osim zaštite tajnosti sadržaja, sustavi za šifriranje poruka upotrebljavaju se i radi utvrđivanja identiteta sugovornika te radi sprječavanja neovlaštene izmjene sadržaja.

U ovu se svrhu upotrebljava elektronički potpis. Elektronički potpis je skup podataka u elektroničkom obliku. Ti su podaci pridruženi ili logički povezani i služe za identifikaciju potpisnika i vjerodostojnosti potpisanoga elektroničkog dokumenta. Realizirani su preko PKI (Public Key Infrastructure) tehnologije na kojoj se temelje smart-kartice/USB Smart Card čitač i tokeni (HW ili SW).

PKI tehnologija temelji se na smart-karticama/smart-čitačima [Smart Card] s certifikatima, koje svaki korisnik usluge dobiva u procesu certifikacije. Za korištenje pametne kartice potreban je PIN [Personal Identification Number] kojeg posjeduje samo korisnik - vlasnik smart-kartice/smart-čitača. Zaštita i čuvanje smart-kartice/smart-čitača i PIN-a obveza su svakog korisnika usluge. Primjenom smart kartica/smart čitača privatni ključ nikada ne „napušta“ karticu/čitač i digitalni se potpis generira na čip unutar zaštićenog područja.

Kako bi korisnik bio doista siguran da komunicira sa svojom Bankom koriste se certifikati.

Sam proces certifikacije korisnika odvija se osobno i podrazumijeva pouzdano identificiranje korisnika prije nego što mu se izda pametna kartica s certifikatom. Pomoću pametne kartice i instaliranog čitača pametnih kartica, korisnik se prijavljuje u BKS Bank-online aplikaciju te potpisuje svaki dokument [financijski ili nefinancijski nalog] koji se razmjenjuje s BKS Bank AG, Glavna podružnica Hrvatska. U Web-sustavima algoritmi se koriste u konkretnim proizvodima za zaštitu podataka tijekom prolaska Internetom. Jedan od njih je Secure Socket Layer (SSL) kojeg koristi i naša Banka. Razvijen je i sustav Transport Layer Security (TLS) pomoću kojeg se nastoje riješiti problemi vezani uz sigurnost. Protokol HTTP nadovezuje se na sigurnosni sloj TLS i obično se naziva HTTPS ili Secure HTTP. Svaki nalog koji se kreira prije izvršavanja elektronički potpisuje jedan ili više korisnika. Time se osigurava neporecivost, odnosno onemogućava pobijanje činjenice o kreiranju i slanju naloga.

Ukoliko posumnjate na zlouporabu Vaših sigurnosnih podataka kao što su PIN certifikata, zaporka ili gubitak/ krađa autorizacijskog uređaja (hardverski ili softverski token) molimo Vas da nas o tome što prije obavijestite na niže navedene kontakte. Za vrijeme radnog vremena Banke blokirat ćemo pristup Vašim podacima i izvršiti izmjene sigurnosnih podataka. U vrijeme kada Banka ne radi pristup Vašoj usluzi možete ukoliko smatrate nužnim zablokirati i sami 5 puta uzastopnim unosom krivog (izmišljenog) PIN-a ili lozinke.

Kontakt:

T: 0800 257 257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353 555​​​​​​​​​​​​​​
E: podrska@bks.hr

BKS online sigurnost

Dogovorite termin sastanka

Koristite usluge naše podrške Za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555

0800 257-257

Pišite nam

podrska@bks.hr