BKS Bank - predstavlja svoj novi vizualni identitet

17.09.2020

Srdačni, snažno povezani i usmjereni na budućnost - to su tri od šest ključnih vrijednosti BKS Bank brenda. Nova strategija brenda prenosi to hrabro i s novim poletom.

“Prošle smo godine intenzivno radili na našem brendu. Pozicioniranje BKS Bank ispitivano je iz različitih perspektiva. Na temelju tih istraživanja, zajedno s rukovoditeljima, zaposlenicima i klijentima, razvili smo opsežnu strategija brenda”, izjavila je Herta Stockbauer, predsjednica Uprave BKS Bank. U ovom trenutku rebrending se provodi, korak po korak, na nivou cijele Grupe. 

U sam proces bili su uključeni rukovoditelji, zaposlenici i klijenti. „Novi logotip, kao i cijeli brend, odražava naš karakter. Naime, u provedenim anketama mnogi naši klijenti pored izvrsne usluge, procijenili su nas uljudnima, pažljivima i empatičnima, te pritom ocijenili visokim ocjenama za srdačnost - tako je stvorena nova, ključna vrijednost našeg brenda“, rekla je Stockbauer.
Novi brend ne odražava samo srdačnost već, bojom i stilom, i naše visoko samopouzdanje. "Tijekom samog procesa, postalo je jasno da, kao i u našem poslu, želimo ljude staviti u središte našeg brenda", izjavila je je Stockbauer. Mekši i pulsirajući, novi logotip nosi toplinu, a val koji se temelji na otkucajima srca, dodatno naglašava i ojačava novi izgled BKS Bank. 

Markendiamant